Uszkodzenie sprzętu komputerowego to szczególny problem dla przedsiębiorstw, dla których zależy na płynności utrzymania relacji z klientami. Niestety trudno uciec od nieuniknionego, dlatego lepiej zawczasu zapisać kontakt do profesjonalnego serwisu komputerowego nastawionego na szybkie rozwiązywanie awarii. Dlaczego jednak samodzielna diagnostyka sprzętu komputerowego staje się coraz bardziej skomplikowana i mało korzystna dla użytkownika?
Dlaczego nie warto szukać oszczędności na serwisie komputerowym?
Serwis komputerowy posiada z reguły rozbudowane know how do przeprowadzenia szybkiej diagnostyki i możliwość sprowadzenia doskonale dopasowanych części zamiennych, wrażliwych podzespołów. Dodatkowo serwis komputerowy odpowiada za ponowne złożenie sprzętu i przeprowadzenie testów umożliwiających powrót do wykonywania podstawowych obowiązków. Niektóre biznesy poszukują w tym obszarze oszczędności i awarie starają się diagnozować samodzielnie, co prowadzi do sporych, negatywnych konsekwencji ekonomicznych, do straty czasu i złego zagospodarowania zasobów kapitału ludzkiego. Wewnętrzna diagnostyka komputerów zupełnie się nie opłaca, bo nie gwarantuje pozytywnego wyniku. Serwis komputerowy już taki wynik zapewnia i to najlepszy wybór.
Jakie usługi wchodzą w skład profesjonalnego serwisu komputerowego?
-
pełna diagnostyka sprzętu z rekomendacjami dotyczącymi zakupu nowych podzespołów,
-
propozycje modernizacyjne przekładające się na wydajność obsługi klientów,
-
błyskawiczna reakcja, dostępność serwisu przez całą dobę, w wielu regionach,
-
testowanie komputerów i innego sprzętu po naprawie,
-
niektóre serwisy umożliwiają przesłanie uszkodzonego komputera do analizy.
Dlaczego sprawność sprzętu to lepsze wyniki ekonomiczne?
Naprawiony przez serwis komputerowy sprzęt posłuży znacznie dłużej, a przedsiębiorca zyska pewny kontakt do dalszej współpracy. Taki outsourcing opłaca się najbardziej, ponieważ nie wymusza dokonywania stałych, a jedynie doraźnych opłat, w zależności od skali usterki.
Comments